Συνέντευξη στην Ε.Αριστείδου 

Γιώτα Γιάννα: Αυτό που κάνω το υπηρετώ και δεν το εξυπηρετώ. ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΕΡΑΣΑ!» η Φλώρινα είναι μια μεγάλη αγκαλιά που θα θυμάμαι πάντα 

Μία από τις πρώτες φυσαρμόνικες στο μουσικό μας χώρο η Γιώτα Γιάννα, βρέθηκε στη Φλώρινα στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Πρέσπες 2017» και μάγεψε κυριολεκτικά όσους και όσες την άκουσαν. 


Επιφυλακτική στην αρχή για το στόχο της συνέντευξης, μου εμπιστεύεται στη συνέχεια και απελευθερώνεται ξεδιπλώνοντας τη ζωή της. Η Γιώτα Γιάννα έπαιξε φυσαρμόνικα στο ίδιο πάλκο με μεγάλες φυσιογνωμίες όπως την Καίτη Γκρέυ, τον Βασίλη Τσιτσάνη, τη Γιώτα Λύδια, τον Πάνο Γαβαλά, τον Μάνο Βαμβακάρη, τον Καρνέζη, τον Παπαδόπουλο, τον Μανώλη Αγγελόπουλο, τη Μαρινέλλα. 

Αυθεντική και αποκαλυπτική η Γιώτα Γιάννα δεν δίστασε κοντά στα καλά να αναφερθεί και στα όσα δυσάρεστα της έχουν συμβεί στην καλλιτεχνική ζωή της. Έχει ιδιαίτερη αξία η απάντηση της σε ερώτηση μου για τις αντοχές της. «Αυτή η ώρα που τραγούδησα για μένα ήταν φύσημα της μύγας. Ο κ. Λιάνης φοβήθηκε μήπως με κουράσει όμως εγώ δεν κουράστηκα γιατί τραγουδάω με τη ψυχή και το μυαλό μου και όχι με την ηλικία μου. Είμαι πρώην αθλήτρια, έχω μια υγιεινή ζωή και αυτό που κάνω το υπηρετώ και δεν το εξυπηρετώ. ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΓΕΡΑΣΑ!» 

Μαγεύτηκε από τους Φλωρινιώτες και τους ανθρώπους που συνεργάστηκε και τους χαρακτήρισε ως μια μεγάλη αγκαλιά που θα τη θυμάται πάντα. «Θα πίνω το κρασί σας απ’ το κτήμα ΑΛΦΑ και θα σας θυμάμαι πάντα με το στην υγειά σας». 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ